Frequently Asked Question

Problem z zainstalowaniem (pobraniem) produktu
Ostatnio odświeżony rok temu

Witam, system dystrybucji produktów elektronicznych w firmie ODDK opiera się na szeregu serwerów i nie wspiera serwerów proxy ze względu na stopię skomplikowania pobierania produktu. 

Produkt elektroniczny często składa się setek i tysięcy drobnych elementów, które program pobierający składa i deszyfruje w konkretne pliki. Dla ułatwienia wszystkie pliki są dostępne na porcie 80, który w 99,99% firm jest dostępny bez względu, czy firma jest w sieci WAN, czy LAN, ponieważ tą sprawę reguluje router firmowy. Jeśli następuje jakaś roszada na portach, to oprogramowanie nie jest wstanie się skontaktować z serwerem ODDK i pobrać właściwych elementów produktu elektronicznego.

Jednym ze sposobów rozwiązania problemu jest skonfigurować tak router firmowy, aby nie było zmian na portach, czyli rezygnacja z serwer proxy lub na czas pobrania produktu utworzenie alternatywnego dostępu do Internetu. Stworzyć hotspot z np. telefonu i podłączyć się przez wifi komputerem lub laptopem, na którym ma być zainstalowana aplikacja i spróbować wykonać procedurę instalacji filmu ponownie.

Przykładowy zrzut błędu, który może się pokazać w przypadku ustawionych restrykcji w sieci firmowej.

image


Proszę czekać!

Proszę czekać... to zajmie tylko sekundę!