Frequently Asked Question
Taka sytuacja może mieć miejsce, jak oprogramowanie na komputerze końcowym (klienta) jest w jakiś sposób "zakłócone" lub niepełne.
Przyczyn może być wiele, ale poniżej kilka wskazówek, które mogą pomóc w rozwiązaniu problemu.
Proszę przeprowadzić następujące czynności, dokładnie tak, jak jest napisane:
1. użytkownik komputera musi być na prawach administratora,
2. usunąć oprogramowanie JAVA z komputera (jeśli jest zainstalowana) - można skorzystać z poniższego linku do pliku albo samodzielnie,
3. uruchomić ponownie komputer,
4. ściągnąć i zainstalować oprogramowanie JAVA - można skorzystać z poniższego linku do pliku albo samodzielnie,
5. uruchomić ponownie komputer,
6. przetestować i sprawdzić, czy działa - skorzystać z poniższego linku do pliku.
Plik instalacyjny JAVA8 [komercyjna]: Pobierz
Plik instalacyjny JAVA24 [darmowa]: Pobierz
Plik usuwający środowisko JAVY z komputera: Pobierz
Plik testujący działanie JAVY na komputerze: Pobierz
Najnowsze wersje darmowej JAVY: zobacz
Film demo do przetestowania poprawnego działania środowiska systemowego: Pobierz
Jeśli JAVA została poprawnie zainstalowana, to po uruchomieniu pliku Test_JAVA.jar powinno wyskoczyć okno. Jeśli pojawi się okno, to wszystko jest ok, jeśli nie, wówczas problem z komputerem klienta jest bardziej skomplikowany.